فرمانده سپاه زنجان:
فرمانده سپاه استان زنجان گفت: ۵۰۰ یادواره آبروی محله در مقابل منزل شهدا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 26 October 2021

کمیته ارتباطات و رسانه اجلاسیه کنگره ملی استان زنجان در سالن جلسات ولایت سپاه استان برگزار شد. در این جلسه فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان آماری در زمینه اقدامات کاری خود برای کنگره 3535 به اصحاب رسانه ارائه کردند.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان صورت گرفته که این اقدامات برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال حماسه دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی افزود: زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان صبح روز پنجشنبه ششم آبان ماه در مصلی نماز جمعه استان زنجان است که سخنران ویژه این برنامه سردار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: همچنین فرماندهان عالی رتبه نظامی از دیگر استان‌ها به این مراسم دعوت شده‌اند. از سوی دیگر 100 خبرنگار و عکاس این اجلاسیه را به طور زنده منعکس خواهند کرد.

وی به اجرای یادواره‌های شهدا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: یک هزار و 500 یادواره شهدا در سطح استان اجرا شده است؛ از سوی دیگر 500 یادواره آبروی محله در مقابل منزل شهدا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شده است.

وی به نامگذاری واحد مسکونی محرومین به نام شهدا خبر داد و گفت: بنیاد مسکن استان زنجان واحدهای مسکونی خود را به نام‌های شهدای استان زنجان مزین کرده ‌که از این اقدام جهادی بنیاد مسکن صمیمانه تشکر می‌کنم.

در ادامه محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان اظهار داشت: در روز پنجشنبه همگی میزبان شهدا هستیم و قطعا صاحب اصلی و گرداننده مجلس در این روز 3535 شهید استان زنجان هستند.

وی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: شهادت، مرگ انسان‌های زیرک و هوشیار است که نمی گذارند این جان، مفت از دستشان برود و در مقابل، چیزی عایدشان نشود و قطعاً شهدا همین انسان‌ها هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه ضمن توضیح خلاصه عملکرد در صدا و سیما گفت: در مجموع صدا و سیما در حوزه‌های مختلف معادل 250 ساعت در حوزه شهدا برنامه پخش کرده است.

وی در پایان افزود: پوشش خبری اجلاسیه کنگره شهدای ملی استان زنجان صبح روز پنجشنبه از شبکه سراسری یک و شبکه اشراق صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار