معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:
معاون بهداشت علوم پزشکی زنجان گفت: بیش از ۸۷ درصد از افراد بالای ۱۲ سال در استان نوبت اول واکسن کرونا رادریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 02 November 2021

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کرونا با تمام توان در حال یکه تازی است، گفت: مردم باید این ویروس منحوس را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم استان در واکسیناسیون کوتاهی می‌کنند، اظهار کرد: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که کرونا تمام نشده است و باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار دوز واکسن در نوبت و اول و دوم در استان زنجان تزریق شده است، گفت: این آمار طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.

صائینی با بیان اینکه بیش از ۸۷ درصد از افراد بالای ۱۲ سال در استان زنجان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند، تاکید کرد: همچنین بیش از ۶۲ درصد از افراد بالای ۱۸ سال هم در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند که در روزهای آینده با قوت بیشتری واکسیناسیون انجام خواهد شد.

وی استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن را بسیار خوب اعلام کرد و ابراز داشت: این استان در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور جایگاه خوبی دارد.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: باید برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همه مردم واکسینه شوند تا ایمنی کامل ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار