همزمان با هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل مانور اطفا حریق، تخلیه و حمل و نقل گندم در شرایط اضطراری در سیلوی غدیر زنجـان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 02 November 2021

همزمان با هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل مانور اطفا حریق، تخلیه و حمل و نقل گندم در شرایط اضطراری در سیلوی غدیر زنجـان برگزار شد.

ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان این مطلب اظهار داشت با شبیه سازی شرایط بحرانی مانور اطفا حریق در سیلوی غدیر زنجان برگزار شد.

زمانی افزود :این مانور با هدف آموزش کارکنان و نحوه ی بارگیری، تخلیه، ارسال گندم و هم چنین تهیه آرد و ارسال به نانوایی‌ها و استفاده از دستگاه‌های دوگانه سوز در واحد های خبازی در شرایط بحرانی و ارائه خدمت به شهروندان عزیز انجام شد.

وی، درخصوص اهمیت آمادگی افراد در شرایط بحرانی و اضطراری عنوان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت سیلوی استراتژیک غدیر زنجان در ذخیره سازی گندم، آموزش و تمهیدات مناسب فردی و گروهی در هنگام حریق و حادثه حائز اهمیت و اهداف این مانور بوده است.

زمانی با بیان اینکه داشتن آمادگی لازم و انجام اقدامات اولیه تا حدود زیادی می تواند خسارت ناشی از بحران بکاهد.

وی تصریح کرد: عملیاتی چون قطعی برق، خروج از پله های اضطراری و اطفاء حریق براساس برنامه ریزی دقیق صورت پذیرفت.

زمانی با بیان اینکه این مانور با مشارکت و همکاری اد‌اره کل پدافند غیرعامل استان زنجان، جمعیت هلال احمر استان زنجان، اداره کل امداد و نجات شهرستان زنجان، آتش نشانی شهرستان زنجان و رئیس پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی حوزه ادارات استانداری و پرسنل مستقر در سیلوی غدیر زنجان انجام شد، گفت: نقاط آسیب پذیر در کنترل حوادث مشابه، احصا و راهکارهای عملی مناسب طی نشست آسیب شناسی با عوامل فنـی مورد بررسی قرارگرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار