مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به هزارو ۳۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در نیمه اول امسال پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 02 November 2021

هدایت صفری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک هزینه در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض با هدف کاهش نگرانی های مددجویان در زمینه ودیعه و اجاره‌بها مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تامین هزینه ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان، یکی از اولویت های کاری این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانوارهای مددجویان است، اظهار داشت: با مشارکت خَیران نیک اندیش استان و با ارائه بسته های حمایتی این نهاد، همواره تعدادی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شده و یکی از دغدغه های اصلی آنها و کمیته امداد در این زمینه، برطرف می‌شود.

صفری با بیان اینکه این نهاد همواره در تلاش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تامین مسکن مددجویان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه، نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان ها و نهادهای خدمت رسان، گام های اساسی در کاهش بخشی از مشکلات حوزه مسکن نیازمندان، برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران با برنامه های این نهاد تصریح کرد: خیران نیک اندیش و آحاد مردم استان می توانند با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ در برنامه های این نهاد مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار