رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، با اشاره به قتل در یک خانواده (پدر و پسر) در زنجان در یک نزاع دسته جمعی، گفت: یکی از قاتلان بازداشت شده و قاتل دوم متواری است.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 03 November 2021

جعفر رحمتی با بیان اینکه حوالی ساعت 2 دوشنیه در یکی از باغات اطراف زنجان دو خانواده با هم درگیر می شوند، گفت: علت این درگیر در طول یک سال گذشته این بوده است که پسران این دو خانواده هم‌دیگر را برنمی‌تابیدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، با بیان اینکه این نگاه پوچ و برنتابدین باعث درگیری یک ساله می‌شود، ادامه داد: این فقر فرهنگی و نگاه نادرست باعث می شود که این ها در مقام انتقام برآیند و خانواده‌ها هم در این درگیری مشارکت کنند.

وی، با بیان اینکه این دو خانواده به وسیله چاقو، قمه و هر آنچه در آن محل وجود داشته باهم درگیر می شوند، ادامه داد: در این درگیری یک پدر و پسر که عاملیت قتل را بر عهده دارند، پدر و پسران یک خانواده دیگر را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

سرهنگ کارآگاه رحمتی، یادآورشد: در این درگیری یک پدر 70 ساله و یک پسر 40 ساله در محل حادثه کشته می شوند.

وی، با بیان اینکه پدری که عامل قتل بوده توسط عوامل انتظامی دستگیر شده است، تصریح کرد: شخص دستگیر شده در بازداشتگاه پلیس آگاهی بازداشت موقت است و قاتل دوم یعنی پسر این خانواده متواری است که پلیس آگاهی به دنبال بازداشت این قاتل در کوتاهترین زمان ممکن است.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار