معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از تزریق دز سوم واکسن کرونا در مراکز تجمیعی تزریق واکسن خبر داد و گفت: کادر درمان و افراد بالای 60 سال می‌توانند برای تزریق دز سوم مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 08 November 2021

محمدرضا صائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز تزریق واکسن نوبت سوم برای دریافت کنندگان نوبت‌های قبلی خبر داد و اظهار کرد: این تزریق برای افراد بالای ۶۰ سال و کادر درمان انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تزریق واکسن چینی سینوفارم برای افرادی که از تزریق دوز دوم آنها چهار ماه گذشته باشد، انجام می‌شود، افزود: تزریق دوز سوم واکسن برای این افراد همان سینوفارم خواهد بود.

وی با بیان اینکه دریافت کنندگان واکسن های اسپوتنیگ و آسترازانکا هم به شرط اینکه 6 ماه از تزریق روز دوم آنها گذشته باشند می توانند دو سوم را دریافت کنند تصریح کرد: دریافت کنندگان این دو واکسن می‌توانند واکسن آسترازنکا تزریق کنند.

صائینی وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن برای روستاییان نیز طبق شرایط اعلامی انجام خواهد شد، گفت: تزریق واکسن در مناطق روستایی آسان‌تر از مناطق شهری است چراکه بهورزان نسبت به امور بهداشتی آنها اشراف بهتری دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ساعات کار مراکز تزریق واکسن را در شهر زنجان تا ساعت ۲۰ اعلام کرد و افزود: دو مرکز تجمیع واکسن پیام و برق تا ساعت ۲۴ فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار