مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با تاکید بر اینکه تامین نیازهای درمانی بیماران خاص و صعب العلاج امداد، همت خیران را می‌طلبد گفت: با طراحی و اجرای طرح شفا زمینه مشارکت خیران در تأمین هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فراهم‌ شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 08 November 2021

هدایت صفری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه طی ۶ ماهه امسال، ۱۱ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال از سوی کمیته امداد در راستای تامین نیازهای درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته، کمک شده است، افزود: از این مبلغ ۶ میلیاردو ۵۸۴ میلیون ریال، کمک بنیاد مستضعفان بوده است.

این مسئوول با تاکید بر اینکه خیران نیک‌اندیش زنجانی همواره در کنار کمیته امداد بوده و مشارکت مطلوبی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در حوزه فقرزدایی داشته‌اند، افزود: خیران زنجانی می‌توانند با مشارکت در طرح شفا، بخشی از هزینه‌های درمانی یک یا چند بیمار خاص و صعب‌العلاج را تامین کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تامین نیازها و هزینه‌های درمانی۹۶۱ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، همت خیران و نیکوکاران را می‌طلبد، گفت: در حال حاضر ۹۶۱ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند که از این تعداد ۸۹۴ بیمار صعب‌العلاج و ۶۷ بیمار خاص است.

صفری به تقسیم‌بندی بیماران خاص و صعب العلاج در گروه‌های مختلف درمانی هم اشاره کرد و افزود: افراد دیالیزی ،پیوندی‌ها، تالاسمی، هموفیلی و ام‌اس، بیماران خاص و بیماری‌های صعب‌العلاج هم شامل انواع سرطان‌های بدخیم و مددجویان زمین‌گیر هستند که باید تحت مراقبت ویژه این نهاد قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار