رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: تیم بسکتبال باویلچر مردان بزرگسال این استان عازم مسابقات لیگ برتر در قم شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 10 November 2021

 

طیب امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها، هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر امسال است که تیم زنجان به مصاف تیم قم خواهد رفت و هرچند تیم رقیب از ورزشکاران قدری برخوردار است اما تیم زنجان نیز به رغم کاستی ها که دارد با آمادگی بالا در مقابل این تیم صف آرایی خواهد کرد.

وی، یادآور شد: در هفته نخست این سری از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باویلچر مردان ایران، تیم بسکتبال هیات ورزش های جانبازان و معلولان زنجان بازی را با نتیجه ۵۹ بر ۵۵ به تیم مشهد واگذار کرد اما در مجموع بسکتبالیست های زنجانی در مقابل رقیب بسیار خوب و توانمند ظاهر شدند.

امیری، اظهار داشت: در این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر مردان ایران، تیم های شرکت کننده در قالب ۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم می روند که تیم های زنجان، مشهد، آمل و قم در گروه الف قرار گرفته و با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه تیم زنجان در هفته سوم، میهمان تیم آمل خواهد بود، تصریح کرد: در هفته سوم این مسابقات نیز تیم بسکتبال هیات ورزش های جانبازان و معلولین زنجان ۲۷ آبان ماه به مصاف تیم آمل خواهد رفت.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان با بیان اینکه مربیگری تیم زنجان بر عهده ابراهیم تقیلو و احمد یوسفی می باشد، گفت: مسابقات لیگ والیبال نشسته مردان نیز طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ آبان به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد و تیم های شهرداری لنگرود، تهران، رشت، سلماس و زنجان به مصاف هم خواهند رفت.

امیری، افزود: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت ها در سالن ورزش مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر (عج) زنجان واقع در اراضی پایین کوه در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار