معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون آزادراه زنجان - تبریز و جاده ترانزیت و سایر جاده‌های اصلی را مه فراگرفته و دید رانندگان کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 15 November 2021

 

جواد یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر علاوه بر آزادراه های زنجان - تبریز، جاده ترانزیت زنجان - میانه، گردنه های صعب العبور مسیرهای کوهستانی زنجان - بیجار، خدابنده به همدان، زنجان - تهم - چورزق، زنجان - دندی، زنجان - طارم را مه پوشانده است.

وی تاکید کرد: با وجود این پدیده جوی تردد در مسیرهای ارتباطی استان عادی و روان جریان دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از این گردنه های کوهستانی باید چراغ های مه شکن خودرو را روشن کنند.
یوسفی تاکیدکرد: رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند.
وی اضافه کرد: رانندگان خودروهای خود را به سیستم گرمایشی، مواد غذایی خشک و جیره غذایی فاسد نشدنی مجهز کنند.
وی افزود: در حال حاضر اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار