مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است آیین اختتامیه جشنواره سلامت و رسانه این استان به زودی و در فرصت مناسب برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 15 November 2021

یوسف ناصر روز دوشنبه پیرامون تاخیر چند ماهه در برگزاری آیین اختتامیه جشنواره سلامت و رسانه استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه مطبوعات استان در برگزاری این جشنواره به عنوان مشاور در کنار دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

وی افزود: این جشنواره قرار بود پیش از کرونا برگزار شود ولی با شیوع کرونا برگزاری آن به تعویق افتاد و در نهایت در شرایط شیوع کرونا فراخوان آن منتشر شد.

ناصر اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره سه چهار ماه پیش برگزار شود که به دلیل تداخل با ماه های محرم و صفر مجددا به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی ها و مذاکرات انجام شده قرار است اختتامیه جشنواره سلامت و رسانه این استان به زودی و در فرصت مناسب برگزار می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: داوری آثار این جشنواره توسط استادان برجسته کشور در حوزه رسانه و مطبوعات انجام شده است.

 به گفته دکتر مصطفی محمدی، دبیر جشنواره استانی سلامت و رسانه استان زنجان، ۶۲ نفر از اصحاب رسانه استان ۳۳۸ اثر را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی سلامت و رسانه ارسال کردند.
وی افزود: در بخش خبر ۳۰ اثر، گزارش ۸۷ اثر، عکس ۶۵ اثر، مصاحبه ۳۹ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۳۰ اثر، تیتر ۵۴ اثر و در بخش طراحی گرافیک نیز ۳۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار