استاندار زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهوری به زنجان، گفت: تعدادی از وزرا و معاونان، رئیس جمهوری را در این سفر همراهی خواهد کرد و مشکلات و موانع مناطق با حضور آنها بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 17 November 2021

 

محسن افشارچی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : در این سفر، هفت وزیر و سه معاون، رئیس‌جمهوری را همراهی خواهند کرد ، همچنین سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی در شهرستان خدابنده حضور خواهد داشت.

وی گفت: حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، در شهرستان‌های ابهر و خرمدره خواهد بود و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به نمایندگی از هیات دولت، به شهرستان طارم سفر خواهد کرد.

استاندار زنجان، از حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زنجان و سلطانیه خبر داد و اظهار داشت: امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری هم به شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود سفر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان تصریح کرد: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز در این سفر آیت الله رئیسی را همراهی خواهند کرد.

افشارچی، برنامه های دیگر رئیس‌جمهوری در استان زنجان را بازدید از طرح‌ها، حضور در جمع نخبگان، شورای اداری و نشست خبری در جمع رسانه ها اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار