کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از اواخر وقت یکشنبه و برای روز دوشنبه بارش برف و باران به صورت خفیف و متوسط به ویژه در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 20 November 2021

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی هفته جاری افت شدید دما در زنجان را نخواهیم داشت، افزود: از صبح امروز هوای شهرستان های خدابنده، ایجرود و ماهنشان با پدیده مه آلودگی مواجه بوده و دید افقی کاهش یافته است.

وی یادآورشد: طی ۲۴ ساعت گذشته گیلوان از توابع شهرستان طارم با میزان دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین و خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه نیز با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه این استان به ثبت رسید.

سلطانی، دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان) را ۳- درجه سانتیگراد اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت ۳ درجه سانتیگراد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: امروز آسمان زنجان صاف است و روز یکشنبه نیز به همین وضعیت خواهد بود اما از اواخر وقت یکشنبه و برای روز دوشنبه بارش برف و باران به صورت خفیف و متوسط به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می شود و برای روزهای سه شنبه تا پنجشنبه نیز بارندگی نخواهیم داشت.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار