فرمانده سپاه استان زنجان:
فرمانده سپاه استان زنجان گفت: بسیج سازندگی استان زنجان در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل آب در ۷۰ روستای استان اقدام به ایجاد و توسعه شبکه در این روستاها می کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 20 November 2021

مشکل آب شرب ۷۰ روستا در زنجان رفع می شود

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر به پنج آذر تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاه بسیج و سپاه بر کسی پوشیده نیست و در تمام مقتضیات زمانی پشت نظام و رهبری بوده است.

وی از افتتاح ۹۰ پروژه طی هفته بسیج در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۱۰۰ خانه سازمانی طی هفته بسیج در استان به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در هفته مبارک بسیج ۶۴ پروژه در بخش آبرسانی در دست اجرا است، گفت: همچنین برای رفع مشکلات آب شرب ۷۰ روستا برنامه ریزی شده و بیش از ۹۲ میلیارد تومان برای تامین آب روستاها و مناطق محروم استان پیش بینی شده تا مشکل بحران آب در این روستاها حل شود.

کرمی تاکید کرد: همچنین ۹۰ پروژه هم در بخش‌های مختلف در هفته بسیج در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج به فرمان امام راحل و در راستای ایستادگی در مقابل دشمنانی که تلاش داشتند انقلاب را شکست دهند ایجاد شد، ابراز داشت: بسیج در راستای حراست و حفاظت از خاک کشورمان از هیچ تلاش دریغ نمی‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس با حضور در میدان نبرد، کربلا را مشق کردند و امروز شهیدان ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و باید برای اقتدار این کشور همه تلاش کنیم.

کرمی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، گفت: بسیج همچنان برای حراست از کشور ۲۴ ساعته در آماده باش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار