رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان، گفت: کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای حدود ۵۰ نفر از اهالی روستای ایمیر در بخش انگوران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 23 November 2021

به گزارش تابناک زنجان، حسن شکری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: کاروان سلامت در شهرستان ماهنشان با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای دور افتاده و کم برخوردار، کمک به بهبود سطح سلامت و و گسترش حس نوع دوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان، ادامه داد: اعزام کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر و ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب العبور انجام شد.

شکری، گفت: اعزام کاروان سلامت به روستای ایمیر از بخش انگوران و توابع قلعه جوق به منسابت هفته بسیج انجام شد که در این هفته کاروان های دیگری برای ارائه خدمات رایگان و بی منت به سایر روستاهای شهرستان ماهنشان اعزام می شود.

شکری با بیان اینکه کاروان سلامت در روستای ایمیر شامل پزشک عمومی، ماما، نسخه پیچ و پرستار بود، اظهارداشت: این کاروان موفق به ویزیت رایگان حدود 50 نفر از اهالی روستا شدند.

وی یادآوری کرد: ارائه داروی رایگان، ویزیت و خدمات پرستاری رایگان از خدمات انجام شده برای این تعداد از اهالی ایمیر بود.

روستای ایمیر از توابع بخش انگوران شهرستان ماهنشان است، طرح کاروان سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه ناحیه ماهنشان، و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، داوطلبان و بسیجیان هلال احمر ماهنشان اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار