معاون عمرانی استاندار زنجان، تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود، گفت: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده باشد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 23 November 2021

به گزارش تابناک زنجان، مهرداد سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان، گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته و باید ساخت و ساز مسکن در این استان با قوت بیشتری انجام شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان، با بیان اینکه کمیت تولید مسکن طی سالهای گذشته در استان زنجان مطلوب بوده است، ادامه داد: عقب ماندگی سالهای گذشته در حوزه مسکن در حال حاضر با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان جبران می شود و فعالیت های خوبی را در حوزه ساخت و ساز مسکن شاهد هستیم.

وی، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از ظرفیت مهندسین و پیمانکاران توانمند، ماهر و متخصص در اجرای پروژه های مسکن استفاده می کند و این یک اقدام بسیار مبارکی است که از تمام ظرفیت ها برای ارتقای تولید مسکن استفاده می شود.

سلطانی، با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود، ادامه داد: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده باشد.

وی، افزود: باید در شان مردم این استان واحدهای مسکونی با کیفیت ساخته شود و به مولفه فضاها و کیفیت ساخت و ساز توجه شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان، در پایان اضافه کرد: کاستی هایی که در طراحی و ایجاد فضاهای شهری در حوزه مسکن طی سالهای گذشته بوده در پروژه های مسکن مورد توجه قرار گرفته و فراموش نشود و مسکنی با دوام و با کیفیت به مردم تحویل داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار