نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مطالبه گری بدون حب و بغض، دلسوزانه و عاقلانه با ارائه راهکار به مسئولان از وظایف احزاب است.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 06 December 2021

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی روز دوشنبه در دیدار دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان زنجان، افزود: متاسفانه در کشور ما با تلقین این تفکر که تحزب در ایران جواب نمی‌دهد، جایگاه آن را تضعیف کردند و به نظر می‌رسد این نقص در مدیریت سیاسی باید تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت هر یک از احزاب در کشور، پایبندی و التزام عملی اعضای آن به تشکل است، تصریح کرد: رمز ماندگاری و مانایی احزاب در کشور، تعبد به مرجعیت روحانیت است و حزب موتلفه اسلامی این خصیصه مهم را همیشه داشته و دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، همچنین با اشاره به قدمت و خدمات درخشان حزب ریشه‌دار موتلفه اسلامی به عنوان تشکل ولایی و قابل اتکا، خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت حزب موتلفه اسلامی، حزبی معتدل موقعیت‌شناس و دارای اعتبار بوده و همیشه از تفریط و افراط به دور بوده است.

مطالبه‌گری بدون حب و بغض از وظایف احزاب است

خاتمی، عملکرد کیفی قابل رضایت و هوشمندانه حزب موتلفه اسلامی را مثال‌زدنی برای احزاب دانست و به مدیران این مجموعه توصیه کرد: در کنار کیفیت به کمیت و جذب نیرو بیشتر به ویژه جوانان اهتمام بیشتر کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، مطالبه‌گری بدون حب و بغض، دلسوزانه و عاقلانه با ارائه راهکار به مسئولان را از وظایف احزاب اعلام و تاکید کرد: این نقش باید در استان زنجان پررنگ باشد.

در این دیدار، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز با اشاره به تاریخ مبارزات انقلابی حزب موتلفه اسلامی، شهدای این تشکل را پیشگامان جهاد و شهادت قلمداد و تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی، به عنوان حزب نظام بر خود تکلیف می‌داند، برای تحقق و پیاده‌سازی گفتمان انقلاب، ضمن نظارت بر کارکرد دولت در همکاری با دولت در عرصه خدمت پیشگام شود.

رضا رحیم‌پور، تشکیل کارگروه تخصصی و پژوهشی درباره ظرفیت‌های توسعه‌ای استان با نگاه مطالبه‌گری و نیز کادرسازی نیروی انسانی توانمند برای خدمت در عرصه‌های مدیریتی مورد نیاز را از جمله برنامه‌های این تشکل اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی این حزب با شعار گام دوم انقلاب، تحزب، جامعه و دولت اسلامی در این هفته در شهر قم خبر داد و ضمن تحویل دعوت‌نامه این حزب به آیت‌الله خاتمی برای حضور در این مجمع، درخواست کرد که جلسات مشورتی با احزاب استان با محوریت حزب موتلفه اسلامی استمرار یابد تا با اتحاد و همدلی تشکل‌ها، مسیر توسعه استان به درستی و به خوبی پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار