رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مقدار ۱۰ تن و ۶۱۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 13 December 2021

به گزارش تابناک زنجان، سرهنگ یوسف اسماعیل زاده روز دوشنبه در این باره افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری از آزاد راه زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از این کامیون متوقف شده، این مقدار نهاده دامی قاچاق را به دست آوردند که کارشناسان ذیربط ارزش آن را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اسماعیل زاده با بیان اینکه در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر شده و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد، تاکید کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق کابل برق در زنجان به دام پلیس افتاد

جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهر زنجان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
 سرهنگ مجید اسکندری، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی، توانستند در این رابطه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی استان متهم را دستگیر کنند.
 
وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی هایی فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی زنجان به چهار فقره سرقت کابل برق در داخل شهر زنجان اعتراف کرد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.

۲ سارق منزل و یک مالخر در شهرستان زنجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی قلتوق ضمن دستگیری سارق در حین سرقت درب ساختمان خالی از سکنه، با انجام تحقیقات از متهم، مالخر را که ساکن یکی از شهرستان های همجوار بود را نیز در روستای قلتوق همراه اقلام سرقتی دیگر دستگیر کردند.

سرهنگ داوود مرسلی، افزود: ماموران  گشت کلانتری ۱۳ شهرستان زنجان نیز به هنگام گشت زنی های هدفمند، سارقی را در حین خروج از منزلی با همراه داشتن اموالی مسروقه از قبیل پمپ آب و کابل برق  دستگیر و به کلانتری  دلالت دادند.

وی، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به انجام چهار فقره سرقت اعتراف کرده و اموال مسروقه نیز از آنان کشف و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

۱۲ سارق توسط پلیس خدابنده دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: به منظور کشف سرقت های اتفاق افتاده در مزارع و باغات، با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی با هدف مبارزه با سرقت، گشت زنی های هدفمندی از سوی ماموران در سطح حوزه استحفاظی صورت گرفت.

سرهنگ محسن غنیمتی، افزود: در این راستا، تعداد ۱۲ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی صورت گرفته از سوی پلیس به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت مزارع و باغات اعتراف کرده و اموال مسروقه نیز از متهمان به دست آمد.

وی با بیان اینکه سارقین دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند تا موضوع مورد رسیدگی حقوقی قرار گیرد از شهروندان خواست به هشدارها و توصیه های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارایه می شود توجه داشته باشند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار