رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: با گذشت چهار ماه از روی کار آمدن شوراهای جدید، عدم تعیین تکلیف مدیرانی که مردم برای انجام امورات بایستی به آنها مراجعه کنند، کوتاهی تلقی و ترک فعل محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 13 December 2021

به گزارش تابناک زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان، در جلسه شورای معاونان و مدیران دادگستری استان زنجان اظهار کرد: قضات در ارجاع پرونده به کارشناسان بایستی هم جانب عدالت را رعایت کنند و هم پیگیری کنند نظر کارشناسی به موقع به دادگاه اعلام شود و در صورت تاخیر در اظهار نظر کارشناس که باعث اطاله دادرسی می شود، اعمال قانون کنند.

صادقی نیارکی، با بیان اینکه دادگستری زنجان در اجرای سیاست‌ها و برنامه های قوه قضاییه توفیقات خوب و ارزشمندی بدست آورده است، افزود: با این شرایط در برخی بخش‌ها نیازمند تلاش بیشتر هستیم که باید از فرصت باقی مانده تا پایان سال استفاده بهینه کرد .

رئیس شورای قضایی استان زنجان، با اشاره به این موضوع که برابر گزارش‌ها دریافتی در برخی حوزه ها و روستاها، شهردار و دهیار هنوز انتخاب نشده است، یادآور شد: با گذشت ۴ ماه از روی کار آمدن شوراهای جدید، عدم تعیین تکلیف مدیرانی که مردم برای انجام امورات بایستی به آنها مراجعه کنند، کوتاهی تلقی و ترک فعل محسوب می شود.

وی، به مدیران حوزه های قضایی دستور داد تا پایان هفته جاری در این زمینه بررسی نتیجه را گزارش کنند.

صادقی نیارکی، اضافه کرد: در راستای دفاع از حقوق عامه مدیران حوزه های قضایی موضوعات و اتفاقات مهم حوزه خود را سریع و دقیق به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دادگستری زنجان انعکاس و گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار