مسئول بسیج رسانه استان زنجان از اتمام فرصت ارسال آثار به جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: ۵۹۷ آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 13 December 2021

 

عباسعلی سرداری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر شب گذشته به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: واقعیت این است جشنواره رسانه‌ای ابوذر تحول بزرگی در چند سال گذشته در فضای رسانه‌ای کشور به وجود آورده و همواره مورد استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گرفته است.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان از ارسال ۵۹۷ آثار به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: داوران جشنواره ابوذر از داوران سطح بالای کشوری انتخاب شده و آثار بعد از جمع‌بندی برای داوری فرستاده می‌شود.
وی اعلام کرد: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۱ دی ماه در سالن همایش صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار خواهد شد. گفتنی است در این مراسم یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری نیز حضور پیدا خواهد کرد.

سرداری در پایان از تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در اختتامیه جشنواره خبر داد و گفت: در بخشی از این برنامه از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار