مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل دستگاههای متولی امر می توان به پیشبرد و اجرای بهینه نسخ الکترونیک با کمترین هزینه امیدوار بود، گفت: بروز اختلافات در این زمینه نباید برای مردم نارضایتی و هزینه ایجاد کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 18 December 2021

به گزارش تابناک زنجان، مسیح الله سلطانی روز شنبه در جلسه بررسی وضعیت نسخ الکترونیک استان با اشاره به اینکه این موضوع مهم، بطور ویژه چند ماهی است که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با گزارش متولیان امر در این حوزه هر چند پیشرفت هایی داشته است اما باید اقدامات بیشتری انجام گیرد.

این مسوول با بیان اینکه در ابتدای اجرای نسخ الکترونیک مشکلاتی وجود دارد و این روند نیز تا مدتی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: تعامل دستگاههای امر به ویژه متولیان حوزه بیمه ای و برگزاری نشست های متعدد می تواند مشکلات را به حداقل برساند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان با تاکید بر همکاری تنگاتنگ همه دستگاههای متولی در اجرای هر چه مطلوب نسخ الکترونیک استان ادامه داد: این دستگاهها و متولیان امر در این راستا همسو و هماهنگ حرکت کنند که در صورت نیاز برای رفع برخی مشکلات با سازمان و وزارتخانه های متولی هم مکاتبات لازم انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز بر همکاری سازمان نظام پزشکی استان تاکید جدی داشتند، اظهار داشت: بر این مبنا نظام پزشکی نیز در تسریع این برنامه همکاری و مشارکت فعالانه ای داشته باشد.

سلطانی با اشاره به اینکه باوجود برخی مشکل زیرساختی پروژه، اداره کل بیمه سلامت استان نشست هایی را با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان برگزار کند، افزود: موضوع قطعی سامانه اینترنت نیز معضل اساسی بوده، که تلاش می شود این مهم نیز با دستگاه مربوطه مطرح شود.

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل این جلسه کاهش مشکلات بین بخشی در اجرای بهینه این طرح مهم در استان است، اضافه کرد: در برخی موارد مشکلاتی بین سازمان های بیمه ای با پزشکان و دستگاههای مرتبط وجود دارد که تداوم این مساله مشکلاتی را ایجاد می کند و به اصطلاح دود آن به چشم مردم می رود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان های بیمه ای و متولیان امر، این طرح را با تامل و تعامل بیشتری پیگیری کنند تا نارضایتی بین مراجعه کنندگان به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار