سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان از مرکز علوم و نجوم رتبه اول بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در بخش پادکست کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 26 December 2021

شیرین دارایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رتبه اول بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش پادکست (قصه های صوتی) به" سپهر کریمی" عضو کانون استان زنجان رسید.

وی اضافه کرد: برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد ۳۰ آذر امسال در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، معرفی شدند.

این مسوول ادامه داد: در همین ارتباط هیات داوران متشکل از ایوب آقاخانی، گلاره عباسی، فرزاد شیرمحمدی، سپهر کریمی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان "با قصه‌ی گوسفندی که خیلی عصبانی بود ... خیلی عصبانی" را شایسته‌ کسب رتبه‌ اول بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش پادکست شناخت.

به گفته دارایی، فعالیت ۱۳ کتابخانه سیار روستایی و شهری و کتابخانه پستی در کنار ۱۷ مرکز ثابت کانون در استان همچنین گشایش و تجهیز بیش از هفت کتابخانه در مدارس مناطق حاشیه‌نشین استان، نشان از توجه ویژه کانون به کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه از مجموع کانون های فعال استان، از ۶ مرکز ثابت کانون در شهر زنجان، ۲ مرکز خاص است خاطرنشان کرد: یکی از آن، مرکز علوم و نجوم و از مراکز نمونه در سطح کشور است که در کنار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، به صورت تخصصی در رابطه با علم نجوم آموزش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، گفتنی است بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، ۳۰ آذر ۱۴۰۰ طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار