مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از درخشش 4 زنجانی در مسابقات ملی قرآن کریم خبر داد و گفت: از 5 شرکت کننده 4 نفر موفق به کسب مقام شدند.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 26 December 2021

حجت‌الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها متسابقین زنجانی خوش درخشیدند و از بین ۵ شرکت‌کننده و یک گروه در بخش آقایان موفق به کسب چهار عنوان برتر شدند و در بین آن‌ها حضور جوانان و چهره‌های جدید نیز برجسته است.

وی با اشاره به اینکه طبق داوری اعلام شده در رشته حفظ کل علی غلام‌آزاد نفر سوم، در رشته حفظ ۲۰ جزء حمید جهانشاهلو نفر چهارم و در رشته اذان حسین قبادی نفر اول شد، افزود: همچنین گروه همسرایی و همخوانی حبل المتین نیز در بخش گروهی برتر شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: همچنین در این مسابقات حسین قبادی جایگاه نخست رشته اذان را از آن خود کرد و گروه حبل‌المتین در رشته همسرایی و همخوانی نیز مقام نخست را کرد.

کرمی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در مرحله اول ۶۰۰ نفر از استان زنجان ثبت‌نام کردند که ۱۲۰ نفر از آن‌ها به مرحله استانی و از بین آن‌ها ۶ نفر و یک گروه در بخش آقایان و بانوان به مرحله نهایی راه یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار