فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، از شناسایی یک واحد صنفی توزیع کننده داروهای غیرمجاز خبر داد و گفت: در پی فعالیتهای اطلاعاتی و گشت‌های نامحسوس مأموران کلانتری۱۱، پنج هزارو ۶۵۰ قلم داروی غیرمجاز از این واحد صنفی کشف شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 19 January 2022

سرهنگ داود مرسلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کشفیات مأموران انتظامی، از یک واحد صنفی غیرمجاز افزود: پس از هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از این واحد صنفی علاوه بر کشف داروی غیرمجاز، ۲ هزار و ۴۰۰ گرم داروی پودر شده خارجی غیرمجاز و قاچاق و نیز ۴۰۰ گرم ماده مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه داروهای غیرمجاز بصورت قاچاق وارد کشور شده و از طریق صنوف متخلف بفروش می رسند خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق بلای جان اقتصاد کشور است و گزارش های مردمی می تواند پلیس را در امر مبارزه با قاچاقچیان کالا و افراد سودجو، یاری کند.

بیش از ۴ هزار نوشابه قاچاق انرژی زا در زنجان کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف چهار هزارو ۷۹۱ عدد نوشابه خارجی انرژی زا و قاچاق خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه، بیش از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – تبریز به یک دستگاه وانت نیسان، مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده، پس از کشف نوشابه های انرژی زا، خودرو توقیف و متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار