فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به پیش‌بینی ۵۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی در شهرستان زنجان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 30 January 2022

پرویز خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن بهار انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما، یک انقلاب صرفِ اقتصادی نبود بلکه یک انقلاب فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که امروز در سطح جهان می‌توانیم تاثیر این انقلاب فرهنگی را مشاهده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های متنوع و گوناگونی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در سطح شهرستان زنجان پیش‌بینی شده و اجرایی می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم عمده برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر با محوریت مردم اجرا و به نوعی مردمی محور برنامه‌ریزی شود.

فرماندار شهرستان زنجان از پیش‌بینی 500 برنامه علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در شهرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: عمده تمرکز برنامه ها در مناطق روستایی شهرستان خواهد بود و در این راستا هم مشارکت اهالی مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده همزمان با ایام‌الله دهه فجر، بیش از 500 پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد، ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 300 میلیارد تومان برآورد شده است.

خالقی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها شاهد روند تسریع در پیشرفت استان باشیم.

وی همچنین با اشاره به وجود 20 طرح و پروژه در حوزه سرمایه‌گذاری در شهرستان زنجان، یادآور شد: از مجموع این طرح‌ها، هفت پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 791 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول ابراز کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر عملیات اجرایی دو طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بیش از 7 میلیارد و 650 میلیون تومان در زنجان آغاز خواهد شد.

وی میزان اشتغالزایی پیش‌بینی و محقق شده را از قِبَل طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان زنجان یک هزار و 91 فرصت اعلام کرد و افزود: با افتتاح طرح‌های مذکور برای 925 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

خالقی همچنین اظهار کرد: با آغاز عملیات اجرایی طرح‌‌‎های سرمایه‌گذاری در شهرستان زنجان 166 فرصت شغلی برای متقاضیان و جوانان فراهم می‌شود.

وی در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقدام جهادی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولان، اضافه کرد: امیدوار هستیم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار