معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه از سرمایه گذاری برای راه اندازی و فعالیت سایر سامانه های فروشگاهی در تمام شهرستانها حمایت می کنیم، گفت: توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازاری را با اولویت از طریق این سامانه ها در استان انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 16 February 2022

به گزارش تابناک زنجان، عبدالله جعفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر چهار فروشگاه مجازی در استان در حال فعالیت بوده و ۲ فروشگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی برای ورود به عرصه خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: از این فروشگاهها ۲ سامانه فعال و بومی استان است که دارای امکانات انبار و حمل ونقل مناسبی هستند و به عنوان سامانه های منتخب، در حال عرضه اقلام اساسی تنظیم بازاری با حمل و تحویل رایگان در درب منازل مردم استان هستند.

جعفری با بیان اینکه این فروشگاه ها در حال حاضر برنج، شکر مرغ گرم و تخم مرغ و گوشت قرمز با نرخ مصوب تنظیم بازاری، در سبد عرضه دارند، اظهار داشت: یکی از فروشگاهها در زمینه عرضه عموم اقلام فروشگاهی و تنظیم بازاری اعم از خشکبار و اقلام پروتئینی فعالیت داشته و دومی در زمینه توزیع خشکبار و میوه و تره بار فعالی می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به شرایط کرونایی فعلی نیازی به مراجعه حضوری برای تامین اقلام تنظیم بازار نداشته و می توانند با ثبت سفارش در یکی از این ۲ سامانه، متناسب با نیاز خانوار، کالای خود را بدون پرداخت هزینه حمل در درب منزل دریافت کنند.

جعفری تصریح کرد: بازار مجازی در عرصه بازرگانی و تجارت، آینده روشنی داشته و قطعا فضای مناسبی برای فعالیت علاقه مندان در این زمینه وجود دارد.

عاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: زنجان به عنوان استان پیشرو در ایجاد و بکارگیری سامانه های مجازی برای توزیع اقلام اساسی بوده و با هدف حفظ کرامت انسانی مردم و جلوگیری از ایجاد صف، حسب دستور استاندار، ایجاد و توسعه سامانه های مجازی فروش را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار