رئیس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه وعده اعطای زمین به هیأت کاراته استان زنجان محقق نشده است، گفت: هیأت کاراته زنجان فقط در یک سالن اجاره‌ای تمرینات خود را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 16 February 2022

محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک ماه رجب اظهار داشت: هیأت کاراته استان زنجان علی‌رغم مشکلات مالی طی سال‌های گذشته، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده و قهرمانان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه "استعدادیابی" یکی از اولویت‌های هیأت کاراته در اقصی نقاط استان به ویژه مناطق محروم است، عنوان کرد: معتقدیم در مناطق محروم استعدادهایی وجود دارند که باید آن‌ها را کشف کرد. از سوی دیگر باید برای نفرات فعلی، جایگزین‌های مناسبی را پیدا کرد تا روند قهرمانی هیأت کاراته تداوم داشته باشد.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر این هیأت چند بار به عنوان هیأت برتر استان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه آموزشی انتخاب شده است، مطرح کرد: هیأت کاراته استان نهایت سعی خود را در راستای ارائه آموزش‌های سطح بالا به کار می‌گیرد و وجود قهرمانان زیاد در این رشته ورزشی این موضوع را اثبات می‌کند.

وی در ادامه به مشکلات مالی این هیأت اشاره کرد و گفت: متاسفانه وضعیت مالی هیأت‌های ورزشی استان از جمله هیأت کاراته خوب نیست ولی با این وجود اجازه نداده‌ایم که این هیأت با مشکلات جدی مواجه شود؛ اگرچه در چند سال اخیر با بی‌مهری‌های زیادی روبه‌رو شدیم.

سهندی با بیان اینکه علی‌رغم وعده مسئولان برای تامین زمین برای هیأت کاراته متاسفانه این وعده عملی نشده است، گفت: در این زمینه مدیران مربوطه با ما همکاری نکردند؛ حتی اعلام کردیم در صورت تامین زمین برای خانه کاراته، از ظرفیت خیران برای ساخت خانه کاراته بهره خواهیم گرفت ولی متاسفانه این وعده بیش از دو سال است که بر زمین مانده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی مسئولان اعتقادی به حل مشکلات ورزشی ندارند و فقط وعده‌های رنگین می‌دهند، گفت: هیأت کاراته در زنجان فقط در یک سالن اجاره‌ای تمرینات خود را انجام می‌دهد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه این هیأت یکی از بی‌حاشیه‌ترین هیأت‌های ورزشی استان زنجان به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: البته همواره برخی افراد هستند که تلاش می‌کنند موفقیت‌های این هیأت ورزشی را زیر سوال ببرند و این هیأت ورزشی را به حاشیه ببرند ولی واقعیت به قدری واضح است که همگان به موفقیت‌های هیأت کاراته استان اذعان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار