استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: برای افزایش ثروت از محل گردشگری سال آینده برنامه ریزی لازم و اقدامات اساسی در استان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 09 March 2022

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در نوروز امسال ملاکی برای برنامه ریزی های سال بعد در این بخش خواهد بود.

وی یادآور شد: برنامه ریزی می شود تا چند نقطه گردشگری در زنجان مانند تعیین تکلیف کوهرنگ زنجانرود راه اندازی شود همچنین از ظرفیت و پتانسیل شهرستان‌های استان نیز به همین منظور استفاده خواهد شد.

افشارچی اظهار داشت: به دلیل اینکه کرونا هنوز به طور کامل رخت برنبسته است امسال نمی‌توانیم به طور چشمگیر و اساسی در این زمینه فعالیت داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید در عملکرد خود دقیق باشند، تاکید کرد: نظارت و بازرسی ها در ایام تعطیلات نوروز با شدت و به طور غافلگیرانه انجام و از نزدیک خدمات ستاد سفر بررسی خواهد شد.

استاندار زنجان همچنین از نیروی انتظامی خواست نسبت به تامین ایمنی سفر و شرایط لازم برای مسافرتهای بدون حوادث غیرمترقبه حساسیت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: تامین ایمنی در جاده های اصلی و فرعی استان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد تا کام هیچ شهروندی در سال جدید تلخ نشود.
وی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه ایجاد استراحتگاه در حد فاصل یک تا ۳۰ کیلومتری شهرها برای مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده بیشترین حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می دهد.

افشارچی همچنین با تاکید بر اهمیت آراستگی ورودی شهرها و زیباسازی خیانها و معابر از نظر بصری تاکید کرد: آراستگی ورودی شهرها و زیباسازی فضای سبز مراکز خدماتی و رفاهی باید در نهایت دقت و وسواس لازم انجام شود.

استاندار زنجان افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا میزبانی مهربان و مسوولیت‌پذیر برای میهمانان نوروزی باشیم و امیدواریم رخوت ۲ سال گذشته به خاطر شرایط ناشی از کرونا در عملکرد مسوولان تاثیر منفی نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار