مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: آماده خرید گندم مازاد و بذری با نرخ تضمینی ۱۱۵ هزار ریال از کشاورزان استان هستیم.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 05 April 2022

به گزارش تابناک زنجان، ولی الله زمانی در این باره افزود: بر اساس ابلاغ شرکت بازرگانی دولتی ایران و با توجه به اینکه برخی از کشاورزان، تعاونی های تولید، شرکت های سهامی زراعی، کشت و صنعت ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، مقداری از گندم های تولیدی خود را برای مصارف بذر مصرفی و سایر مصارف، ذخیره سازی کرده و هنوز مصرف نکرده و علاقه‌مند تحویل آن به مراکز خرید تضمینی هستند، می توانند به عرضه این محصول اقدام کنند.
وی تاکید کرد: شرکت غله از هم اکنون آماده خرید گندم با ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه پهنه بندی و معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی استان است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این محصول را با قیمت مصوب سال جاری به مبلغ ۱۱۵ هزار ریال که از این میزان، مبلغ ۱۰۵ هزار ریال به عنوان اصل قیمت تعیین شده و ۱۰ هزار ریال به عنوان هدیه تحویل، در سیلوی غدیر زنجان از کشاورزان خریداری می کنیم.
به گفته زمانی، حدود ۱۰هزار تن گندم بذری از با کیفیت ترین محصولات تولیدی کشاورزان در استان زنجان آماده تحویل به مراکز خرید دولتی است.
وی اظهار داشت: کشاورزان علاقه مند به عرضه گندم مازاد و بذری می توانند با در دست داشتن کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی به سیلوی غدیر زنجان مراجعه کنند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار