رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: گفت: موضوع آشفتگی و رفتار تبعیض آمیز واحد اجرائیات شهرداری دربرخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بناها آزار دهنده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 05 April 2022

به گزارش تابناک زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار تبریک سال نو با شهردار زنجان و معاونین با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: برای توسعه، آبادانی شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر با شهرداری امری ضروری است و مردم اگر ببینند مسئولان امر پای کار هستند قطعا با شهرداری همکاری خواهند کرد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بایستی بازوی اول و توانمند شهرداری برای توسعه و رفع مشکلات شهر باشد نه ایجاد کننده مانع اظهار کرد: با همکاری و تعامل خوب میان این دو مجموعه شاهد پیشرفت شهر و تسریع در انجام کارها و تکمیل پروژه ها خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه چند موضوع در زنجان آزار دهنده است، تصریح کرد: موضوع اول بهداشت عمومی و جمع آوری پسماند است، امروز در بیشتر شهرها جمع آوری پسماندها به صورت تمام مکانیزه انجام می شود، اما در زنجان همچنان بصورت سنتی جمع آوری می شود؛ از اینرو استفاده از دستگاههای مکانیزه برای جمع آوری پسماند در زنجان یک ضرورت است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان به موضوع دیگری که مردم شهر زنجان و مسافرین را آزار می دهد مسئله وضعیت نامناسب ورودی های شهر است که متاسفانه ورودی های شهر مملو از پلاستیک که چهره زنجان را زشت کرده و این وضعیت زیبنده شهر زنجان نیست.

وی به موضوع عدم تفکیک پسماند در زنجان اشاره کرد و گفت: تولید پسماند آن هم با حجم بالا در زنجان نیازمند تفکیک و بازیافت کردن پسماند می باشد که مدیریت و توجه این موضوع هم بایستی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

صادقی نیارکی موضوع بعدی را که در شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد، مسئله آشفتگی و رفتار تبعیض آمیز واحد اجرائیات شهرداری دربرخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کرد و گفت: برخورد منطقی، یکسان بدون تبعیض و با رفتار انسانی مورد توجه عوامل اجرایی شهرداری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار