فرمانده تیپ سپاه زنجان:
فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سوم خرداد به عنوان روز عزت، پیروزی و مقاومت ملت ایران در برابر همه ابرقدرت‌های جهانی است.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 24 May 2022

به گزارش تابناک زنجان، سردار محمدرضا عباسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای سوم خرداد و با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر نمادی از وحدت و همگرایی ملی است، اظهار داشت: این تاریخ برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار شده و هرگز فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه با حمله رژیم بعثی جنگ نابرابری در میدان جنوب کشور اتفاق افتاد که ملت ایران از همه قشرها پای میدان آمدند، تصریح کرد: امروز همین دفاع جانانه ملت ایران در مقابل دشمن همچون یک میراث نفیس ماندگار است.

فرمانده تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ، فتح خرمشهر را بعد از عملیات بیت‌المقدس عظیم‌ترین جلوه نبرد هشت ساله با دشمن دانست و یادآور شد: رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامت و غیرت اجازه ندادند خاکی از این سرزمین به دست دشمن بیفتد و با جان و دل ذره ذره خاک وطن را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد به عنوان روز عزت، پیروزی و مقاومت ملت ایران در برابر همه ابرقدرت‌های جهانی محسوب می‌شود، افزود: هیچکس باور نمی‌کرد که مردم ایران با کمترین تجهیزات بتواند در برابر قدرت اهریمنی دشمنان ایستادگی کند اما رزمندگان اسلام با رهبری امام (ره) کاری کردند کارستان که هنوز هم تحلیلگران جهانی از رمز و راز آن عاجز مانده‌اند.

سردار عباسی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران نشان دادند که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند مرزهای ارزشی این کشور را فتح کند، ادامه داد: صدام پذیرش قطعنامه را پذیرفت و به شکست تلخ و خفت بار خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم از شهدا و ایثارگران است، ابراز کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را بین نسل جوان و نوجوان ترویج داد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار