رئیس شورای شهر زنجان گفت: نشست‌هایی با اعضای شورای شهر زنجان برای دست‌یابی به این آرامش تشکیل دادیم و به نقطه مشترکی نیز با اعضای شورا در خصوص نفرات حاضر در هیئت رئیسه رسیدیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 10 August 2022

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر زنجان روز ۱۳ مرداد با حضور فرماندار شهرستان زنجان و مدیرکل امور شهری استانداری زنجان برگزار شد، گفت: ۱۵ روز قبل از برگزاری این انتخابات به طور رسمی اعلام شده بود که اعضایی که تمایل به کاندیداتوری هیئت رئیسه دارند، طی مدت ذکر شده، آمادگی خود را اعلام کنند، این در حالی است که تا یک روز مانده به زمان موعد، هیچ‌کس اعلام آمادگی نکرد.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۲ مردادماه نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برگزار کردیم، افزود: در این جلسه به جز دو نفر از اعضا (ابوبصیر و حمزه‌لو)، سایر افراد حضور داشتند و پیشنهاد اولی که در این نشست مطرح شد، این بود که به صورت گردشی هیئت رئیسه انتخاب شود.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه صحبت‌هایی مبنی بر ترک جلسه از سوی برخی از اعضا در روز انتخابات هیئت رئیسه مطرح شد، خاطرنشان کرد: در روز انتخابات، یکی از اعضای شورا که در زنجان حضور نداشت، درخواست برگزاری جلسه با تأخیر کرده بود و سه عضو دیگر شورا نیز منتظر حضور این عضو بودند تا چهار عضو با هم در جلسه حضور یابند تا اینکه به دستور فرماندار شهرستان زنجان، جلسه تا رسیدن سایر اعضای شورای شهر تعطیل شد.

مرادلو با تاکید بر اینکه وجود آرامش در شورای شهر مقدم بر همه چیز است، تصریح کرد: به همین خاطر نشست‌هایی با اعضای شورا برای دست‌یابی به این آرامش تشکیل دادیم و به نقطه مشترکی نیز با اعضای شورا در خصوص نفرات حاضر در هیئت رئیسه رسیدیم؛ چرا که معتقدیم در شرایط کنونی آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است، تداوم جلسات رسمی شورا و انجام وظایفی است که بر عهده این نهاد مردمی گذاشته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اگر در خصوص تشکیل اعضای هیئت رئیسه بخواهیم مطابق با قانون پیش برویم، رأی با اکثریت است، اظهار کرد: این در حالی است که اولویت ما در این خصوص در نظر گرفتن مصالح شهر است. ما به هیچ وجه دنبال ایجاد تنش نیستیم؛ چرا که اولویت ما انجام مسئولیتی است که بر عهده اعضا گذاشته شده است.

مرادلو با تاکید بر اینکه کمیسیون‌ها وظایف مهمی بر عهده دارند و باید به دنبال تحقق برنامه‌های محوله خود باشند، عنوان کرد: هدف تمرکز بر روی برنامه‌های مدیریت شهری است؛ چرا که معتقدیم جایگاه اعضای شورا کاملاً مشخص بوده و هیچ عضوی بر دیگری برتری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار