مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ، بنیاد مسکن استان توانست طرح هادی را در ۱۲۳ روستا با اعتبار ۱۱۹ میلیارد ریال اجرا کند‌.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 24 August 2022

به گزارش تابناک زنجان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول یک سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان توانسته با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی سکونتگاه‌ها، بازنگری طرح هادی را در 123 روستای استان انجام دهد.

وی با ابراز خرسندی از بالا بودن میانگین اجرای طرح هادی در استان ادامه داد: برای بازنگری طرح هادی 123 روستا اعتباری بالغ بر 119 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اهمیت بازنگری طرح هادی بنا به ضرورت افزایش جمعیت و توسعه بافت روستاها، تصریح کرد: طرح هادی یک مطالبه ملی محسوب می‌شود و در بیشتر روستا‌ها این خواسته بر اساس نیاز و در برخی مواقع الحاق اراضی افراد به محدوده بافت برای انجام ساخت و ساز انجام می‌شود.

وی افزود: اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، ساماندهی وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار