عملیات اجرایی ساخت ۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار زنجان در خرمدره آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 30 August 2022

به گزارش تابناک زنجان، استاندار زنجان در هفتمین روز هفته دولت در سفر یک روزه خود به شهرستان خرمدره در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر خرمدره حضور یافت.
به گفته معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان در شهر خرمدره بیش از سه هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند که حدود یک هزارو ۳۰۰ نفر واجد شرایط شدند.
سعید شاهین فر با بیان اینکه برای احداث ۸۰۰ واحد از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر خرمدره، ۶ هکتار زمین از اراضی بنیاد مستضعفان تامین و تملک شده است، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی، این واحدها ظرف ۲ سال ساخته خواهد شد.
وی افزود: ۱۳۰ واحد از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر خرمدره نیز توسط بنیاد مسکن در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارند.

 افتتاح پنج کیلومتر روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، افتتاح یک واحد بسته بندی محصولات غذایی با سرمایه گذاری هشت میلیارد تومان، افتتاح پروژه زیر گذر پل جمالدین شهر خرمدره با اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای قلعه حسینیه با اعتبار پنج میلیارد تومان و ملاقات های مردمی از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان خرمدره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار