فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران از آزمون الهی هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند، گفت: ولایتمداری ملت ایران از صحنه های باشکوه این دوران بود.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 21 September 2022

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر و تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران در مقابل دنیا ایستاد و از حقانیت خود دفاع کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان باید بدانند جوانان و نوجوانان ما مثل شهدا گوش به فرمان رهبری هستند و در این میان جوانان ما مقابل فتنه دشمنان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه استان زنجان، با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با غیرت در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند، افزود: امروز نیز همه ما با تمام توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

کرمی افزود: هفته دفاع مقدس گرامیداشت هشت سال مقاومت در مقابل دشمن است و ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ روز تلخی برای ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ مرزی نبود، افزود: هدف این جنگ از بین بردن انقلاب و جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه شب‌های جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بسیار باشکوه و ارزشمند بود، ابراز داشت: آرزوی همه رزمندگان این بود که در عاشورا حضور داشتند و از امام خود دفاع می‌کردند.

کرمی یاد آورشد: هشت سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود و ملت ایران در این سال‌ها مقابل دنیا ایستاد.

وی گفت: ملت ایران از آزمون الهی هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند و یکی از این زیبایی‌ها پشتیبانی ملت از ولایت‌فقیه خود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار