معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دولت در خصوص پیشگیری از تبعیض و فساد، بسیار جدی است، گفت: فساد، منحصر به ارقام میلیاردی نیست بلکه هرگونه سوءاستفاده از موقعیت اداری که باعث نارضایتی و بدبینی مردم می‌شود، مصداق فساد است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 31 January 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان زنجان به ضرورت جلب رضایت و افزایش اعتماد و امید آفرینی در مردم تاکید کرد و افزود: مردم همه چیز را رصد می کنند، همه چیز زیر ذره بین است، شهروندان باید بدانند رویکرد و اقدامات چیست و مدیران نیز باید به این موارد توجه کنند.

وی به نتایج تحلیل محتوای وصیت نامه شهدا اشاره و تاکید کرد: باید به خواسته ها و مطالبات شهدا که عمدتا بر پیروی از ولایت و حفاظت از انقلاب است، توجه داشته باشیم و آنها را دنبال کنیم.

رفیعی با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای انقلاب باید دغدغه همه ما باشد، گفت: در خصوص عدالت و توجه به مناطق محروم، شاید ادعا شود که روند طبیعی بوده، اما باید بدانیم که رویکرد رژیم گذشته توجه به محرومیت زدایی نبود.

معاون استاندار زنجان در تشریح ثمرات انقلاب اسلامی اظهار کرد: استقلال و عزتی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده، ارزشمند است.

وی با بیان اینکه آزادی از شعارهای اساسی انقلاب است، تصریح کرد: مفهوم آزادی خیلی مظلوم واقع شده و معنای سطحی از آن مدنظر قرار گرفته است در حالی که به آزادی در متون دینی بسیار عمیق پرداخته شده است.

رفیعی ادامه داد: اکنون در آزادی سطحی که در لیبرالیسم مطرح است، یک بردگی به تمام معنا را می بینیم، در حالی که مفهوم واقعی آزادی باید برای نسل جدید تبیین شود.

وی با بیان اینکه در قرارگاه جهاد تبیین استان به این موضوعات ورود کرده ایم، گفت: همه شعارهای انقلاب، اقدامات و دستاوردها که در سایه خودباوری به آنها رسیدیم درحال استمرار است.

رفیعی خاطرنشان کرد: با شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور، تلاش دشمن نیز برای جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی بیشتر شده است.

رفیعی با بیان اینکه مردم حامی نظام و رهبری هستند،اضافه کرد: در ماههای اخیر شاهد بخشی از این توطئه ها بودیم، اکنون تاکتیک های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده است و در چند جبهه علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: دشمنان با سیاهنمایی و گره زدن نابسامانی ها به سیاست های کشور همچنین با در کنار هم قرار دادن مسائل مختلف از طریق رسانه و تبلیغات روانی، در صدد تصویر سازی منفی علیه ایران هستند و در این راستا عمده تمرکز آنان بر جنگ روانی، شناختی است که بخشی از جنگ ترکیبی محسوب می شود.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن در پی ضربه زدن به نمادهای هویت ساز مثل ارزش های دینی و ملی است، گفت: هدف نهایی دشمن بی ثبات سازی، براندازی نظام و تجزیه ایران است.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود و به سیاست ها و اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: گسترش روابط با همسایگان و افزایش تبادلات سیاسی، تجاری با آنان، افزایش قدرت و هماهنگی در جبهه مقاومت، فعال شدن دولت در پیمان های بین المللی از جمله این رویکردها است.

وی با بیان اینکه با موفقیت هایی که دولت داشت شاهد روند افزایش سرمایه اجتماعی و فضای امید آفرینی درسطح جامعه شده بود ولی این موفقیت ها یک ناامیدی را در طرف استکبار ایجاد کرد از این رو از طرق مختلف از جمله ایجاد اغتشاش خواستند مسیر دیگری را با فشار درونی دنبال کنند تا به خواسته هایشان برسند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه مردم در اغتشاشات اخیر بسیار هوشیارانه و آگاهانه عمل کردند، افزود: مردم با وجود گلایه مندی ها، صف خود را از دشمنان جدا کردند.

رفیعی با بیان اینکه وظیفه سنگینی در قبال مردم داریم، اظهار کرد: تمام سمت گیری ها باید در جهت جلب رضایت و افزایش امید در جامعه باشد، مردم وقتی تلاش ها را می بینند متوجه می شوند، مراد از مردم هم قشر خاصی نیست بلکه رضایت همه آحاد و عموم باید در تمام سیاستگذاری ها مدنظر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار