ملی‌پوش زنجانی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: برای افتخار‌آفرینی در عرصه جهانی المپیک، باید ورزشکارانی که به این مسابقات راه یافته‌اند، حمایت ویژه‌ شوند.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 16 April 2016
میثم نصیری در گفت‌وگو با فارس در زنجان، اظهار کرد: برای کسب سهمیه المپیک، با همه توان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک حضور پیدا کردم.
وی با اشاره به سطح کیفی و کمی بالای این مسابقات، اضافه کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد.
ملی‌پوش زنجانی تیم ملی کشتی آزاد ایران تصریح کرد: سطح کیفی و کمی این مسابقات مطابق با استانداردهای جهانی بود تا همه کشتی‌گیران با حداکثر توان خود در فضایی رقابتی در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
نصیری با بیان اینکه با همه توان و قدرت و با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کرده بود، بیان کرد: همه کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک ریو حداکثر توان خود را به کار بردند تا دوبنده تیم ملی ایران را به دست آورند. ملی‌پوش زنجانی تیم ملی کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه با آمادگی بالا برای مسابقات المپیک 2016 ریو آماده می‌شود، ابراز کرد: همه سعی و تلاش خود را برای کسب خوش رنگ‌ترین و بهترین مدال این مسابقات برای ایران به کار خواهد برد.
نصیری در ادامه اظهار کرد: ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک می‌شوند باید با حمایت همه جانبه مسئولان، هرچه بهتر آماده این مسابقات شوند.
وی با اشاره به وجود مشکلات فراوان مالی خود و دیگر کشتی‌گیران ملی‌پوش، افزود: نگاه مسئولان به ورزشکاران المپیکی باید نگاه ویژه‌ای باشد تا این ورزشکاران با فراغ بال و آسودگی خاطر در المپیک برای ایران افتخارآفرینی کنند.
ملی‌پوش زنجانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان با تقدیر از حمایت‌های خانواده و مربی خود، خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و هیأت کشتی استان قول‌های مساعدی داده شده است که امیدواریم جامه عمل پوشانده شوند.

گفتنی است، میثم نصیری عصر دیروز در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای کسب سهمیه المپیک که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، با دو پیروزی در برابر سید احمد محمدی موفق به تصاحب دوبنده تیم ملی کشتی ایران در وزن 65 کیلوگرم مسابقات المپیک 2016 ریو شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار