مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج افزود: در همین راستا بیش از 1400 متر از خط انتقال آب شرب سروک تعویض و مرمت و حدود 700 متر توسعه شبکه در محلات این منطقه انجام شد.
کد خبر: ۲۱۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 16 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد قاسم قلندری صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه تعمیر خط انتقال آب شرب منطقه سروک یاسوج اظهار کرد: تعمیر خط انتقال آب سروک به منظور تقویت فشار آب این منطقه در روزهای اخیر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج افزود: در همین راستا بیش از 1400 متر از خط انتقال آب شرب سروک تعویض و مرمت و حدود 700 متر توسعه شبکه در محلات این منطقه انجام شد.

وی عنوان کرد: با توسعه منطقه سروک و افزایش ساخت و ساز در این منطقه که جزو روستاهای اقماری شهر یاسوج محسوب می‌شود بخشی از خطوط انتقال آب شرب زیر ساختمان‌ها رفته و مشکلاتی را در تاسیسات آب شرب و مرمت آنها به وجود آورده بود.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که در منطقه سروک وجود داشت کاهش فشار آب در برخی از مناطق و محلات این روستا بود که با مرمت و تعویض خط انتقال مشکل کاهش فشار و نوسانات آبی در این منطقه برطرف شد.

قلندری از توسعه بی‌رویه ساخت و سازها در روستاهای اقماری و مزارع کشاورزی اطراف شهر یاسوج به عنوان یکی از چالش‌های اصلی آب و فاضلاب یاسوج یاد کرد و گفت: بیشتر این ساخت و سازهای غیر مجاز بر روی خطوط انتقال آب شهر یاسوج از جمله در مناطق "تنگ کناره" و روستاهای اقماری یاسوج مانند سروک و سرآبتاوه انجام می گیرد که متاسفانه هزینه‌های سنگینی را برای آب و فاضلاب در بر دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج بیان کرد: این مسئله در دیگر شهرهای استان نیز وجود دارد و لازم است که برای جلوگیری از این گونه ساخت و سازهای غیر قانونی و خطر آفرین اقدامی فوری صورت گیرد و مردم از خطراتی که ممکن است در این گونه موارد بوجود می‌آید آگاه شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار