مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زبان هنر در آموزش کودکان ، اثربخش‌ترین زبان است.
کد خبر: ۲۲۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 10 May 2016
 "مرتضی تمجیدی" در آئین اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در استان زنجان اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های هنری فرصتی برای بیان مشکلات مربوط به تعلیم و تربیت در استان زنجان را فراهم می‌کند.

وی ضمن تاکید بر ایجاد فضایی برای رشد و تعالی بینش جوانان و نوجوانان در محیط‌های آموزشی تصریح کرد: به منظور بررسی مشکلات و بهره‌مند شدن از نظرات یکدیگر در فضایی آرام و دوستانه ضروری است تا شرایط گفت‌وگو و مذاکره را در دانشگاه‌ها و مدارس ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به پیشرفتهای و تغییرات حاصل شده در سطح جهان افزود: در گذشته افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود به شب‌نشینی می‌پرداختند اما امروز تماشای تلویزیون و استفاده از اینترنت جایگزین تفریحات گذشته شده است.

وی رصد تغییرات و تحولات جامعه را از وظایف آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس استان زنجان باید با بهره‌گیری از ابزارآلات نوین و به روز دنیا باشد.
تمجیدی با بیان اینکه دوره سخنرانی و نصیحت گذشته است از اولیای دانش‌آموزان و معلمان خواست تا از روش‌های نوین برای آموزش کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

وی ضمن تاکید بر دست کشیدن از روشهای سنتی در نظام تعلیم و تربیت این موضوع را از نگرانیهای آموزش و پرورش دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید با ابزارهای هنری مسائل مختلف را به دانش‌آموزان آموزش دهیم، تصریح کرد: زبان هنر در آموزش اثربخش‌ترین زبان است در نتیجه این وظیفه دستگاه آموزش و پرورش است تا این زبان را به رسمیت شناخته و آن را به بهترین شیوه به دانش‌آموزان منتقل کند.

منبع :پانا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار