مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از هوشمندسازی 500 کلاس درس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 10 May 2016
سمینار علمی و آموزشی هوشمندسازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ابهر و دفتر فنی دیجیتال نیک با حضور محمود سیفی‌نیا معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر، ابراهیم نیکخواه مدیر دفتر فنی دیجیتال نیک ظهر امروز در محل سالن شهید باهنر ابهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) اظهار کرد: تاکنون بیش از 500 کلاس درس شهرستان ابهر هوشمندسازی شده است.

موسی رضایی با اشاره به اینکه برای هماهنگی مدرسه به خانه باید توانمندی اولیا و دانش‌آموزان و معلمان همزمان رشد داشته باشد، افزود: به همین دلیل باید ارتباط مدرسه و خانه افزایش یابد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ارتقای سایت همگام مدارس از تلاش‌های معاونان فناوری مدارس در فعال کردن سایت مدارس قدردانی و خاطرنشان کرد: 27 مدرسه شهرستان ابهر در رتبه‌بندی سایت همگام مدارس کشور رتبه ممتاز را کسب کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس به بهبود کیفیت آموزشی منجر می‌شود، اضافه کرد: توسعه مدارس و کلاس‌های هوشمند در دستور کار اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر قرار دارد.

رضایی با تاکید بر ضرورت استفاده از مشارکت اولیا و خیرین در هوشمندسازی مدارس از فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز در هوشمند‌سازی مدارس قدردانی کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار