قطار مسافری درجه یک البرز زنجان - مشهد و بالعکس با حضور جمعی از مدیران استان زنجان راه اندازی گردید.
کد خبر: ۲۲۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 12 May 2016
قطار مسافری درجه یک البرز زنجان - مشهد و بالعکس با حضور جمعی از مدیران استان زنجان راه اندازی گردید.
مدیرکل راه آهن شمالغرب در مراسم راه اندازی قطار مسافری درجه یک البرز گفت: هدف از راه اندازی این قطار، رفاه حال بیشتر مسافران و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) می‌باشد.
مهندس علی خدایی با بیان اینکه سازمان این قطار درجه یک و دارای پنج سالن چهار تخته و پنج سالن شش تخته با ظرفیت پانصد نفر می‌باشد گفت: قطار درجه یک البرز مجهز به سیتم‌های صوتی- تصویری و تهویه هوا به صورت موتوری می‌باشد که به صورت یک روز در میان در مسیر زنجان- مشهد و بالعکس سیر خواهد کرد.
مهندس خدائی ارتقاء سطح خدمات و کیفیت قطارها و ناوگان مسافری را از اهداف اولیه راه آهن عنوان کرد و گفت: میزان رضایت مسافرین از لحاظ قیمت و خدمات دهی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و تلاش می‌کنیم کیفیت قطارهای این اداره کل بیش از پیش افزایش یابد.
مدیرکل راه آهن شمالغرب تصریح کرد: بر اساس سیاست راه آهن جمهوری اسلامی ناوگان ریلی با عمر بیش از چهل و پنج سال از شبکه ریلی جمع آوری و از رده خارج می‌شوند.
مهندس خدائی خاطرنشان ساخت: سالن شماره دو مسافری ایستگاه زنجان با صرف اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار