رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در تلاش برای رفع مشکلات فعالین عرصه حمل و نقل کالا هستیم.
کد خبر: ۲۲۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 12 May 2016
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با جمعی از فعالین حوزه حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اهمیت استراتژیک حوزه حمل و نقل جاده ای در رونق بخشی اقتصاد و تجارت کشور اظهار داشت: امروزه حوزه حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از مهمترین و کلیدی ترین بخشهای چرخه اقتصاد و تجارت محسوب می شود گرچه مدتی است که برخی از فعالین این عرصه با مشکل کمبود تقاضا در عرصه حمل  و نقل کالا روبرو هستند.

داود کشاورزیان افزود: خوشبختانه در تلاشیم تا با ارائه راهکارهایی از جمله حذف ناوگانهای فرسوده و ارائه کمک به صاحبان خودروهای فرسوده برای رفع کمبود تقاضای در بخش حمل و نقل کالا اقدام کنیم.

وی با اشاره به جایگاه حمل و نقل کالا در اقتصاد مقاومتی گفت: در حالی که صنعت حمل و نقل کالا دارای بهره وری کمی برای صاحبان این صنعت است اما به عنوان مهمترین بخش چرخه اقتصاد نیز شناخته می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: متاسفانه امروزه مشکلاتی مانند بیمه تامین اجتماعی، سختی کار رانندگان و هزینه بالای نوسازی ناوگان موجب دلسردی فعالین این عرصه شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در پایان با اهمیت تبیین اهمیت فعالیت در حوزه حمل و نقل جاده برای فعالین این عرصه اظهار داشت: رفع مشکلات و کاستی های فعلی فعالین عرصه حمل و نقل جاده ای در صدر اولویتهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار