رئیس پلیس راه استان زنجان:
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات برون شهری در زنجان ۵۷ درصد کاهش یافت، گفت: در فروردین ماه امسال ۱۵ نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۲۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۹ 13 May 2016
علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با بیان اینکه در فروردین ماه سال گذشته 24 نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: این میزان در مدت مشابه امسال به 15 نفر کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد تصادفات جرحی در فروردین ماه امسال 90 مورد گزارش شده است، ابراز کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 12 درصدی همراه بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه 120‌نفر امسال بر اثر تصادفات مجروح و به بیمارستانها منتقل شدند، عنوان کرد: این میزان سال گذشته 135 نفر عنوان شد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع 228 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 5 درصد کاهش گزارش شده است.

شیرمحمدی به کاهش بیش از دو برابری میزان تصادفات منجر به فوت در محورهای خاکی روستایی اشاره کرد و افزود: در فروردین ماه امسال دو نفر در جاده‌های خاکی روستایی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تعداد نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده در جاده‌های برون شهری استان بیان کرد: 120 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است که برطرف کردن برخی از این نقاط نیازمند اعتبار قابل توجهی است.

رئیس پلیس راه استان زنجان یادآور شد: سال گذشته 70 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده بود که بخش قابل توجهی از آنها به وسیله آشکارسازی و نصب علائم ایمنی و هشدار‌دهنده برطرف شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار