مدیرکل ثبت احوال زنجان با تاکید بر اینکه کمیته تخصصی ریشه‌یابی علل طلاق به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گفت: اعضای اصلی این کمیته متخصصان و صاحبان حوزه ازدواج و طلاق در استان است.
کد خبر: ۲۳۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶ 18 May 2016
احد جودی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی با بیان اینکه به منظور ریشه‌یابی علل طلاق کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل شده است، اظهار داشت: نتایج بررسی‌های لازم در این کمیته در برنامه‌ریزی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته تخصصی ریشه‌یابی علل طلاق به صورت ماهانه برگزار می‌شود، بیان کرد: اعضای اصلی این کمیته متخصصان و صاحبان حوزه ازدواج و طلاق در استان است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به تشکیل کمیته‌ای با حضور کارشناسان در حوزه‌های مختلف به منظور بررسی طرحهای ارائه شده در کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این کمیته امکان‌سنجی و اجرای طرح‌ها و پیشنهادات اعضای کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه یک هفته قبل از تشکیل جلسه کارگروه طرح‌ها و برنامه‌ها به سازمان‌ها ارسال شود، عنوان کرد: با این اقدام بررسی و اظهار نظر در مورد برنامه‌ها و طرح‌های مطرح شده با کارشناسی بیشتری انجام می‌شود.

مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی در همه مناطق به ویژه در روستاها مدارس بلااستفاده به منظور ایجاد کتابخانه به امور کتابخانه‌ها واگذار می‌شود، ابراز کرد: ترویج کتابخوانی در مناطق روستایی یکی از اقدامات مهم در این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مطرح شده در کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی باید با توجه به نیازها و ظرفیت دستگاه‌ها تدوین شود، تصریح کرد: توان علمی و تخصصی دستگاهها برای اجرای برنامه‌ها باید لحاظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه‌های مطرح باید اعتبارات لازم پیش‌بینی شود، خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال گذشته باید احصا می‌شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار