شهردار زنجان;
شهردار زنجان در جلسه علنی شورای شهر گفت: در همه شرایط پیگیر حقوق شهروندان هستیم و در این راه از نظارتها و همراهی های مردمی استقبال می کنیم.
کد خبر: ۲۵۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 13 July 2016

مدتی است که مساله شفافیت در نهادها و دستگاههای خدماتی به یکی از مطالبات جدی رسانه ها و افکار عمومی بدل شده است اما بدون شک مساله افشای فسادهای مالی در نهادهای دولتی و شبه دولتی و خصوصا پرداختهای نامتعارف به مدیران بر تاثیر زیادی بر حساسیت عمومی نسبت به مساله شفافیت داشته است. 

البته افکار عمومی زنجان نیز از این مطالبه مستثنی نیستند لذا شهردار زنجان روز گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اجرای پیگیری اصل حفظ شفافیت در نظام اداری این نهاد اظهار داشت: خشوبختانه بعد از هر جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، مراتب نطق های اعضاء برای بررسی بیشتر به حوزه های مربوطه شهرداری ارسال می شود و با ارائه نظر کارشناسی و ارسال مستندات راجع به نطق‌ها نتیجه به شورا و افکار عمومی ارائه می گردد.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه افزود: در شهرداری زنجان حتی یک برگ سند محرمانه وجود ندارد که اعضای شورای شهر از آن مطلع نباشند.

وی ادامه داد: مطمئنا در همه شرایط پیگیر حقوق شهروندان هستیم و در این راه از نظارتها و همراهی های مردمی استقبال می کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به نظارت نهادهای مسئول بر شهرداریها گفت: باید توجه داشت که 15 سازمان و دستگاه نظارتی بر شهرداری نظارت دارند و طبعا اگر تخلفی صورت گرفت، این سازمان‌های نظارتی پیش از سایر ارگان‌ها این اشتباه را گوش‌زد می‌کنند.

وی در پایان با تاکید بر تعامل خوب شهرداری با رسانه ها اظهار داشت: به صورت اختصاصی و یا نشست‌های خبری آماده پاسخ‌گویی به مردم شهر عزیز زنجان هستیم تا از این طریق افکار عمومی از همه مسائل موجود آگاه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار