آیا انتظار سی ساله پایان می یابد؟
تملک پلاک‌های باقی مانده در طرح سبزه میدان نیازمند 140 میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۳۰۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 26 September 2016
شهردار زنجان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه سبزه‌میدان، گفت: مرکزی‌ترین نقطه شهر وضعیت خوبی ندارد و با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
حبیب‌الله ملایی‌یگانه ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: با اجرای طرح سبزه‌میدان امیدواریم این طرح بالاخره بعد از نزدیک به 30 سال تعیین تکلیف نهایی شود و شهروندان طعم شیرین این طرح را نیز بچشند.
وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با پروژه سبزه‌میدان مقرر شده است این طرح به‌ صورت مشارکتی و در سه فاز به مرحله اجرا درآید که طراحی فاز یک به طور کامل به پایان رسیده و منتظر تهیه اسناد برای شناخت پیمانکار هستیم تا در گام نخست بتوانیم یکی از اصلی‌ترین فازها را که در ادامه می‌تواند کمک بزرگی برای مشارکت بیشتر در اجرای طرح کند را به مرحله اجرا درآوریم.
این مسئول با بیان اینکه 6.5 هکتار فضا درگیر اجرای این طرح بزرگ خواهد بود، خاطرنشان‌ کرد: 145 پلاک سرقفلی و 45 سند مالکیت باید برای اجرای این طرح تملک می‌شد که بخش اعظمی از کار در سال‌های گذشته انجام شده و بخشی از پلاک‌ها باقی مانده که برای تملک این بخش نیز نیاز به 140 میلیارد تومان اعتبار است.
ملایی‌یگانه به همکاری مناسب مسئولان استانی اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه همه مسئولان به ‌دنبال نهایی کردن این طرح بوده و همکاری‌های لازم نیز انجام شده و امیدواریم این روند ادامه‌دار بوده و بتوانیم در طول دو سال فاز نخست را به پایان برسانیم؛ البته طوری برنامه‌ریزی شده که بتوانیم در کنار اجرای فاز نخست اقدامات اجرایی شدن فاز دوم را نیز انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح سبزه‌میدان همه کاربری‌ها در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مقر شده با اجرای این طرح دو سینمای جدید و گالری بزرگ هنری نیز احداث شود و در کنار آن به مسایل اقتصادی و اجنتماعی نیز توجه شده است.
شهردار زنجان ادامه داد: دو هکتار اراضی واقع در مرکز شهر در قالب فاز یک وارد مرحله عملیاتی خواهد شد و در 15 روز آتی اسناد فراخوان منتشر خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار