رییس سازمان ثبت‌احوال کشور:
رییس سازمان ثبت‌احوال کشور اظهار کرد: هدف‌گذاری در زمینه کارت هوشمند انجام شده و پیش‌بینی شده است که تا پایان امسال 20 میلیون کارت صادر شود. همچنین برنامه‌ریزی شده است که همه افراد بالای 15 سال تا پایان سال 97 کارت هوشمند ملی دریافت کنند.
کد خبر: ۳۲۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 07 November 2016
حمید درخشان‌نیا ظهر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل ثبت‌احوال استان زنجان، در جمع خبرنگاران گفت: انتشار آمار یکی از وظایف ثبت‌احوال به‌شمار می‌رود و خبری که در ماه‌های اخیر مبنی بر عدم انتشار آمار طلاق منتشر شده بود تنها اظهارنظر یکی از همکاران در ثبت‌احوال و فقط یک تحلیل شخصی بود و مبتنی بر این نبود که آماری منتشر نشود.

وی با بیان اینکه انتشار آمار وقایع حیاتی چهارگانه، جزو اهداف کلان سازمان ثبت‌احوال است، افزود: آمار وقایع حیاتی چهارگانه شامل ازدواج، طلاق، فوت و تولد به‌طور منظم و دقیق همواره به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه، فصلی و سالانه از سوی سازمان ثبت‌احوال کشور و ادارات‌کل استان‌ها ارائه می‌شود.

رییس سازمان ثبت‌احوال کشور خاطرنشان کرد: تاکنون برای همه افرادی که تابعیت ایرانی دارند، شناسنامه صادر شده است و در حال حاضر هیچ فردی وجود ندارد که ایرانی باشد و شناسنامه یا شماره ملی ایرانی نداشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار