انتخابات 96;
جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان به عنوان اصلی ترین جریان اصول گرایی این استان برنامه ریزی منسجمی را برای کسب مجدد موفقیت در عرصه انتخابات آغاز کرده است.
کد خبر: ۳۴۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷ 27 December 2016
انتخابات اسفند 94 در استان زنجان به عنوان یکی از بزرگترین موفقیت های جبهه اصول گرایی در سالهای اخیر شناخته می شود زیرا بطور قاطع سهمیه  کرسی های مجلس در استان زنجان به اصولگرایان اختصاص یافت اما پس انتخابات مجلس مهمترین انتخابات 4 دهه انقلاب در اردیبهشت ماه 96 برگزار می گردد.

در اردیبهشت ماه سال آینده کشور شاهد برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهد بود که هر یک دارای اهمیت ویژه ای است.

در این رابطه مسئول جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برنامه اصولگرایان برای انتخابات شوراها در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر بر روی افراد خاصی به جمع بندی نرسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی افزود: جلسات اصولگرایان زنجان به صورت منظم برگزار می‌شود اما به تصمیم نهایی منجر نشده است.

 با بیان اینکه در حال رصد کردن فضا برای انتخابات شوارها و ریاست جمهوری هستیم، گفت: بعد از جمع‌بندی لیست خود را برای شوراها در زنجان اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این هفته نیز جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهیم کرد، یادآور شد: نمی‌توانیم زمان دقیق برای اعلام نفرات و لیست مورد حمایت خود را اعلام کنیم.

بیگ‌محمدی در پایان با بیان اینکه به احتمال 90 درصد اصولگرایان بر روی یک فرد برای ریاست جمهوری به اجماع خواهند رسید، تصریح کرد: احتمال پیروزی این شخص نیز بسیار بالا خواهد بود.

- با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار