تابناک زنجان گزارش می دهد;
نا بر آمار منتشر شده در گوگل کاربران کرمانی بیشترین جستجوها را در مورد خبر فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته اند و پس از کرمان استانهایی مانند خراسان جنوبی ، یزد و قم دیده می شوند که کاربران آنها بیشترین جستجوها را در مورد این واقعه به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۳۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳ 09 January 2017
امروزه فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای اطلاع رسانی در دسترس عموم مردم شناخت می شود و آحاد مردم پیش از اینکه برای دریافت اخبار از رسانه های رسمی و دولتی بهره ببرند بیشتر به سراغ شبکه های اجتماعی و سایتهای خبری در فضای مجازی می روند.

البته باید پذیرفت که رسانه های رسمی مانند صدا و سیما در کشور ما فعلا در عرصه سرعت خبر رسانی به پای شبکه های مجازی نرسیده اند و بطور مثال در مورد خبر درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی شاهد بودیم که قبل از اعلام صدا و سیما تمام کاربران شبکه های اجتماعی به واسطه گروههای خبری در تلگرام از این واقعه خبر دار شده بودند و تنها اعلام این خبر در صدا و سیما به این خبر رسمیت بیشتری بخشید.

اما جالب است بدانید که در فضای مجازی تمام رفتار کاربران و حتی نوع جستجوهای آنها جمع آوری و تحلیل می شود که برخی از آنها نیز بصورت عمومی برای همه قابل دسترسی است.

درگذشت هاشمی رفسنجانی از نگاه آمارهای گوگل ترند ! / کاربران کرمانی بیشترین جستجو ها را به خود اختصاص دادند

بطور مثال بررسی وضعیت جستجوهای کاربران در موتور جستجوی گوگل آنهم در بازه اعلام خبر فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی خالی از لطف نیست.

بنا بر آمار منتشر شده در گوگل کاربران کرمانی بیشترین جستجوها را در مورد خبر فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته اند و پس از کرمان استانهایی مانند خراسان جنوبی ، یزد و قم دیده می شوند که کاربران آنها بیشترین جستجوها را در مورد این واقعه به خود اختصاص داده اند.

درگذشت هاشمی رفسنجانی از نگاه آمارهای گوگل ! / کاربران کرمانی بیشترین جستجو ها را به خود اختصاص دادند

اما در پایان یک نکته جالب اینکه در ساعات اولیه رخ دادن این واقعه یکی از پر جستجو ترین کلید واژه های مورد استفاده کاربران عبارت "دلیل زندانی شدن مهدی هاشمی" بوده است که نشان می دهد بخش عظیمی از افکار عمومی بی خبر از زندانی بودن فرزند مرحوم هاشمی بوده اند و با شنیدن خبر انتقال او از اوین به جماران متعجب شده اند!

- با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طلبه نو اندیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
شاید میدانسته اند زندانی است ولی علت زندانی شدن رو اطلاع نداشته اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار