تابناک زنجان;
مدیر کل امور بانوان استانداری زنجان گفت: بیش از ۲۹.۷ درصد از جمعیت استان زنجان را کودکان و نوجوانان دارای میانگین سنی ۱۸ تشکیل می دهند که به تنهایی نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند.
کد خبر: ۳۵۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶ 14 January 2017
زنجان از جمله شهرهای تاریخی و شناخته شده کشور است که هم از بعد تاریخی و هم از بعد فرهنگی در بین افکار عمومی کشور وجهه مثبت و محبوبی دارد.

استان زنجان نیز به عنوان یکی از استانهای کم جمعیت در حوزه آسیب های اجتماعی وضعیت مطلوبی دارد که این خود نکته ای مثبت در مورد بافت اجتماعی این استان محسوب می شود.

با این حال در حوزه توسعه شهری و خدمت رسانی به مردم و همچنین امکانات تفریحی این استان از نقاط ضعف فراوانی برخوردار است خصوصا آنکه بخش عمده ای از جمعیت این استان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند. 

در این رابطه ماهرخ بلوری «مهر» اظهار داشت: بیش از ۲۹.۷ درصد از جمعیت استان زنجان را کودکان و نوجوانان دارای میانگین سنی ۱۸ تشکیل می دهند که به تنهایی نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند. 

مدیر کل امور بانوان استانداری زنجان  اظهار کرد: کودکان و نوجوانان به واسطه محدودیت های طبیعی و اجتماعی بیش از سایر اقشار جامعه آسیب پذیرهستند و خطرهای جسمی ، روحی و تربیتی آنها را تهدید می کند. 

مدیر کل امور بانوان استانداری زنجان گفت: باید برنامه ریزی منسجم و مناسب با مقتضیات سنی و اجتماعی کودکان و نوجوانان تدوین و مورد توجه قرار گیرد. 

در پایان با توجه به این اظهارات باید توجه داشت که زنجان بیش از هر زمانی برای داشتن آینده ای بهتر نیازمند توجه فوری به نسل نوجوان و جوان امروزی خود است و طبعا این توجه بدون برنامه ریزی و داشتن برنامه های مدون به جایی نخواهد رسید.

-با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار