تابناک زنجان گزارش می دهد;
امروز در کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی،قزوین، زنجان و سواحل شمال کشور شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین فردا برای بخش هایی از استان تهران،سمنان و خراسان رضوی بارش پیش بینی می شود
کد خبر: ۳۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 15 January 2017
بطور قطع اقلیم های آب و هوایی یکی از مهمترین ابزارهای طبیعت برای کنترل رشد جوامع بشری هستند زیرا بر اساس نوع عملکرد هر اقلیم می توان ظرفیت طبیعی هر خطه را برای رشد جمعیت بشر تخمین زد.

در واقع دانشمندان با سنجش اقلیم های طبیعی و آب و هوایی هر منطقه تحمین می زند که ظرفیت پذیریش چند انسان از سوی طبیعت در آنجا وجود دارد و همانگوه که علوم و تجربه ثبات نموده است اقیلیم های کم باران قادر به پذیرش جمعیت کمی هستند و هر چه بر حجم جمعیت افزوده شود بر مشکلات و مصائب طبیعی و حتی انسانی افزوده خواهد شد.

متاسفانه در دهه های اخیر شیوع خشکسالی موجب تحدید منابع آبی و طبعا فشار جوامع کوچک و بزرگ انسانی شده است ولی در ماههای اخیر بارش ها تا حدودی رضایت بخش بود واین امیدواری می رود که تا پایان امسال بر حجم این بارشها افزوده شود.

در این رابطه یک کارشناس آب و هواشناسی در گفتگو با «میزان» اظهار داشت: امروز در ارتفاعات و شمال شهر تهران شاهد بارش برف به صورت خفیف خواهیم بود. فردا با وزش باد در تهران تمام آلودگی ها پاک خواهد شد. 
 
محمد اصغری با بیان اینکه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده است، افزود: امروز در کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی،قزوین، زنجان و سواحل شمال کشور شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین فردا برای بخش هایی از استان تهران،سمنان و خراسان رضوی بارش پیش بینی می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار